söndag 1 juli 2012

Till Gotland

Har packat mina väskor för att åka till Gotland i morgon, men det är inte riktigt lika roligt som det låter, för det är jobb... sista innan semestern!
Så nu får nätet vila, men delsbotröjan får följa med, det blir ju en del sticktid på båten, och det är ju skönt om den blir klar!
För övrigt är tråden till nätet slut, men jag har beställt mer och hoppas att det kommer hem ungefär samtidigt med mig!
Dessvärre kommer jag ju tillbringa ett par timmar i Visby, och det brukar alltid bli att någon liten härva Gutefårsull förljer med hem.... Tillsammans med en present till dottern så klart, fast hon hade hellre velat att jag stannade hemma förklarade hon idag med tårarna rinnande nerför kinderna. Ibland är det hårt att vara förälder (och att ha mitt jobb...)
Vi hörs....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar