söndag 16 augusti 2009

Så trevligt! Sommarfröken, Emmas dagar och Marie har tittat in och lämnat avtryck, verkligen roligt! Jag har tittat in hos er också skall ni veta!
Emma och jag verkar ha varit på semester på samma ställe - fast eftersom jag åkte utan bar men med en stickgalen moster så blev det inte så mycket klappat på fåren!
Intressant att du skrivit om det där bambu- silke- garnet förresten. Jag har tre nystan som jag fått i en swap men som det inte bar blivit något av ännu. jag har tyckt att det känts lite skumt! Men kanske att det kan bli något litet till dottern då... jag har ju inte så mycket!
Kul att du, sommarfröken, gillar färgerna på ponchon, de är ju lite speciella!
Och ja, Marie, jag tror också att vi har stickat i samma färg, dessutom hittade jag en länk till en annan snygg strumpa på din blogg, Clessida, men frågan är, orkar jag med en till långstrumpa - för att inte tala om två???
Nu skall jag i alla fall inte börja på något nytt, jag skall sticka klart min jacka (den här till höger), och den artar sig riktigt bra, men just nu håller jag på med det ganska tråkiga partiet som kommer att befinna sig över min mage när den är klar, bara bubblor, bubblor, bubblor.... Det går lite sakta, men drar massor med garn, så jag får nog komplettera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar